czwartek, 9 kwietnia 2015

Prolog

Jeden-<Nic>
Dwa-<Nic>
Trzy-<Nic>
Cztery-<Nic>
15.20-<Zgon> I jak sobie teraz bez niej poradzisz? Bez twojej siostry...Przecież miała dopiero 16 lat..Co teraz  będzie? Znów będziesz udawała, że kochasz Kubę? On będzie w to ślepo wierzył, że nadal kochasz go, tak jak przed ślubem... A ty nie zaprzeczysz..Będziesz brnęła w to..AŻ! Właśnie, aż nie poznasz właśnie tego jedynego..Nie Kubę..Tylko kogoś innego...Kogoś kogo Kuba dobrze zna i pamięta...Znów będziesz szczęśliwa, tak jak wcześniej..Ale czy kogoś nie zranisz? Od tak rzucisz Kubę? Przecież jesteś szalona..Twoja siostra zawsze cię wspierała.Była twoim oparciem...A teraz co? Nagle zachorowała na białaczkę...Nawet nie zdążyłaś się z nią pożegnać..Nie powiedziałaś ten ostatni raz:Kocham cię i zawsze będę przy tobie.Myślałaś, że wyjdzie z tego..A jednak nie...Umarła.....Nie możesz się pozbierać..Ale musisz dać radę...Dla rodziny..A co zrobisz ze swoim życiem? Będziesz w związku, w którym jesteś nie szczęśliwa? A może wygra pożądanie? Jesteś szalona, kochasz ryzyko, ale czy zaryzykujesz swoje małżeństwo dla przelotnego romansu? Teraz mówisz ,że nie byłabyś w stanie...Zadam cię jedno pytanie: Czy byłabyś w stanie zdradzić? Dzisiaj odpowiesz ,że nie...A ja ci mówię, że właśnie, że tak!!!
Nigdy nie byłaś grzeczną dziewczynką i nigdy nie będziesz...Ale przecież:Grzeczne dziewczynki idą do nieba....Niegrzeczne mają raj na ziemi... 

~*~
Cześć i czołem!! Jest już prolog..Mam nadzieję, że się podoba i oceńcie go..Krótki jak każdy!! Reszta po zakończeniu I bloga. Liczę  na komentarze :*
Pozdrawiam :D 






6 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada :) zostaję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mi się podoba ; 3 Naprawdę ciekawy prolog ; ) Czekam na rozwój sytuacji ^^ Uwielbiam, gdy blogi są o ludziach, którzy są rzeczywiści i w ich życiu pojawia się wiele przeciwności losu, wtedy są bardziej realne, a odbiorcy w wielu przypadkach utożsamiają się z bohaterami. Liczę na to, że kolejny pojawi się już niebawem ; > Pozdrawiam i jeśli masz ochotę to wpadnij do mnie, też ostatnio zaczęłam ;* http://youaretheonlyexecption.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba, czekam na więcej :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczyna się ciekawie...Zostaję tu! ;D
    Zapewne Oli będzie teraz ciężko, ale mam nadzieję, ze Kuba będzie Ją wspierał. No i ma jeszcze przyjaciół ;)
    Czekam na kolejny ;*
    A już dziś pod wieczór zapraszam do mnie na 9 :
    http://dla-kazdego-zawsze-jest-jakis-ratunek.blogspot.com/

    Chciałam Cię powiadomić, że zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej informacji tutaj --> http://dla-kazdego-zawsze-jest-jakis-ratunek.blogspot.com/2015/04/liebster-award.html
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pojawił się właśnie 21, więc serdecznie zapraszam... a w nim znów konwersacja Zuzy z Wojtkiem, lecz nie tylko ^^ Mam nadzieję, że choć trochę Cię zaskoczę (oczywiście tak pozytywnie) ;D
    http://dla-kazdego-zawsze-jest-jakis-ratunek.blogspot.com/

    P.S.
    Kiedy pojawi się tu coś nowego? ^^
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do siebie na 24-kę, z której dowiesz się co takiego od Zuzy chciał Kacper oraz prezes Piechocki zdradzi dziewczynie swoje plany względem Niej ^^ Pojawi się również trochę już nieobecny w życiu Zuzy Wojtek.
    http://dla-kazdego-zawsze-jest-jakis-ratunek.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń